disciplin

Alla inlägg under december 2010

...

Av anna - 29 december 2010 19:03

HEII..

Just nu lyssnar jag på musik,msn och tvspel..

Jag har gått runt i pyamas hela dagen..

jag är skit trött som FAN..

jag är typ förlamad..

det enda jaag har gjort idag.. är städat rumet och sen sutit vid datotn sedan kanske 12...

JAG HALVSOVER...

EH... JA..

Vi ses...

GÄSP..

                              FÖRLÅT FÖR BILDSPAMEN..

MEN ÄLSKAR MANGA BILDERNA :D

        ses <3

Av anna - 29 december 2010 12:30

heii..

sorry för att jag inte har bloggat på några dagar..

Jag har varit jätte trött och sådant..

men nu ska jag sätta igång igen :D

Jag har städat lite idag..

och nu tänkte jag ta och koppla av och läsa en bra bok jag fick i julklapp :D

en heter " ETT HÅL I SJÄLEN"

Den värkar bra..

Tänkte skriva vad de står på baksidan.

" Hon är ung.

Hon är död.

Hon är naken, och hon är inlindad i tunn, genomdkinlig plast.

En flicka hittas död, flytandes i den lilla insjön vid Dypal. Hon här blivit mördaf av någon hon kände.

Så börjar ungdomsserien TRE. Tiden vrids tillbaka tre vecko och nordets förhistorian rullas upp dag för dag. Bara en sak är säker - den mördade är en av de fyra huvudpersonerna: Vilde, Nora, Trine eller Benrficte. Men vem av dem? Och varför?"

Låter spenande tycker jag :D

Puss och kram vi ses <3

Av anna - 27 december 2010 10:04

HEII

I förrgår sov Moa över hos mig:D

Vi satt upe te halv 3 ich så sovde vi bara i 5 timmar och 1 kvar..:S

Vi var ganka trötta..

Men igår satt jag uppe te 12.. hehe

jag chattade med vänner.

Sen gick jag och la mig.. och fick 9 timmars sömn..

Jag vil inte följa med te skogen idag!

JAG BLIR ILLAMÅENDE!!

vi ses...:C

:D

Av anna - 26 december 2010 01:55

Heii :D

I NATT sover moa hos mig :D

vi ar nyss kollat film.. och vi vill j sova...

vi ska kolla på en te film och ha kul :D

vi ses <3

Av anna - 25 december 2010 16:00

HEII :d

Idag kanske Moa ska sova hos mig :D

Hoppas att vi får de :D

För då ska vi sita uppe och spela WII och data :D

Just nu är jag hos MoacC:

HAHA

VI DROGAR OSS :D

VI LYSSNAR PÅ VÅRAN EGEN DROG MUSIK :D

HAHAHAHA

SES <3  

Av anna - 25 december 2010 10:32

heii..

Ja.. nu har man då vaknat..

Jag satt som sagt uppe te 1 i natt och drogade en låt med bästa moa i natt :D

Det gick inte att sluta att droga oss...

Vi satt och hade super tråkigt.. så då satte jag på en låt på min dator.. och så satt vi och webbade sammtidigt.. så Moa hörde ju då ¨låten.. och när låten var klar så satte jag på den om och om och om igen..

Så på de sättet DROGADE VI OSS via datorerna ;)

hehehe

de var fett kul :D

Hopas att jag och bästa moa kan vara på MÅNDAG :D

FÖR DÅ VILL JAG SOVA ÖVER MED HENNE :D

 OCH SÅ SKA VI DOGA OSS IHJÄL LÅTEN,SPELA WII OCH EN MASSA ANDRA SAKER :D

PUSS PUSS SES <3

MÅNGA KRAMAR FRÅN DROG FLICKORNA VIA DATORERNA ;) <33

Av anna - 25 december 2010 00:32

Här är låten vi DRÅGA OSS MED :D

Av anna - 25 december 2010 00:15

heii..

jaha.. nu har julafton tagit slut.. och nu är de en ny dag..

själv snackar jag med Moa på msn.. och jag drågar oss.. med en låt..

heheh...

Jag ät ganska trött...

vi ses senare...

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards