disciplin

Alla inlägg under april 2011

Av anna - 28 april 2011 16:31

heii..

Jag är ledsen.. att jag nte har bloggat.. men asså.. de har varit SOO fint väder.. och varmt ute..

soo jag har tyvärr nte haft tid att blogga.. och jag har varit jätte trött..

Och nu ska jag fortsätta att blogga! <3

Som jag gjorde innan detta finna vädret kom.

Jag ska försöka blogga även om de är finnt väder.

Pösss på er alla <3333333

   

Av anna - 24 april 2011 09:22

heii..

ehm.. sorry för att jag nte har bloggat på ett par dagar..

jag har varit as trött.. men de är jag ju nu okcså..

Men jag var tvungen att ta och blogga lite..

men hoppas att alla har haft en bra påsk.. för de har jag typ haft!

pöss på er alla söta där ute!! <3

  gilla bilde på något sätt.. fast den är ganska gammal..:/

Av anna - 21 april 2011 17:40

Heii bloggen!

Sorry.. att jag nte kunde blogga igår..

Jag åkte te mamma.. och sov hos henne.. och datorn är sönder hos henne..

Så kunde nte blogga.. tyvärr.. <3

Igår va mina kusiner meodeler för mej.. ;)

hah..

Tog modellbilder på mina söta kusiner.

Inga bilder på de.. tyvärr..

Men nu får ni ha de gött! <3

pöss på er <3  

Av anna - 19 april 2011 17:47

Heii kära bloggläsare :) <3

I natt sov Moa hos mej :D

Vi hade as kul! <3

ehm.. idag har de typ "spökat" hos mej..

Men asså.. skit samma..

behöver nte ta upp de nu.. ;)

haha <3

ehm.. jag ahr legat på stuttsmattan och solat ;)

varit fett gött ;)

Men ska snart äta pizza:D <3

I torsdags förra veckan gjorde jag en docka..

haha..

Ni ska få se bilder på den ;) <3

pöss på er <3

Och ha ett skönt PÅSKLOV :D <3

                      Dett finns mera.. men palla nte ta dem.. <3


Av anna - 18 april 2011 22:59

Heii..

Moa sover hos mej i natt :D

Vi har haft de fett kul :D

ehm.. nu sitter vi och nördar oss vid varsin dator ;)

Och vi äter popcorn och godis :D <3

ses <3

PS: NY HEADER :D <3

  

Hearden på bilen..;)

















ÄR TRÖTT..;/



Av anna - 18 april 2011 13:26

Heii <3

Idag ska min kompis komma och sova hos mej!

Pöss på er <3

 

Av anna - 17 april 2011 09:55

Heii bloggen! <3

Har nyss vaknat..

ehm.. jag vet nte va jag ska säga..

för att jag nte har så mkt att säga.. <3

hhaha..:/

ehm.. jag ska sätta upp stutsmattan idag :D<3

ska bli fett kul :D

Och i mon ska Moa sova hos mej :D <3

ehm... jag vet nte va jag ska säga..haha..

Just nub sitter jag och lyssna på musik.. ehm.. och palla nte äta frukost.. jag vill inte HA!!;/ (a)

haha..

Jag palla aldrig äta.. :/

typ..

ahah..

pöss på er alla <3

   

Av anna - 16 april 2011 19:42

Heii blggen! <3

Idag har jag städat..

Jag blev typ alergisk.. mot damm..

Ehm.. just nu vill min kära granne Erik skriva en sak!

Cha cha kära blogglare!!!! ida har ja shoppat kläder typ.... nu e ja hos ANNA <3<33<3




Ja.. ehm.. de va de min kära granne Erik ville säga säga <3

PÖSS PÅ ER ALLA!!<3333

 

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards