disciplin

Alla inlägg under mars 2011

Av anna - 30 mars 2011 22:00

Heii<3

Idag va de teater. :)

De va kul.. som att jag nte har sagt de förr?

Hah..

Ehm.. imon ska jag på någon praktik grej. :)

Alla i 6B och 6A ska vara på olika praktik grejer hela denna veckan :)

Jag ska vara i stan.. så vem kanske man stötter på? :)

Ehm.. jag vet nte riktigt vad jag ska säga..

ehm.. JOOO :3

På lördag ska jag in te "stan" ehm.. te mina kusiner.. vi ska elda.. på mammas föddelsedag.. men mamma är nte här.. så asså.. vi ska typ.. em.. elda utan henne.. :(

ehm.. men vid typ 15.00-15.30 ska jag ringa pappa och be han hämta mej.. för då ska jag hem och dusha.. man vill ju inte precis lukta rök.. när man ska te grannarna.. vid 17.00 :)

Jag ska träffa Elin Gruber.. :) För jag,Elin,Mia och Eva ska ha tjejkväll(a)

SKA BLI SKIT KUL :D

Men.. pappa och Elins pappa ska åka te skogen.. och skuta gris..:S

ehm..

FYYYYY!!

Ja.. Ni undrar vad vi ska göra va?



Vi ska sminka oss, måla naglarna.. mm.. haha

ehm.. jag vet nte.<3

Pöss på er <3

Av anna - 29 mars 2011 16:01

heii<3

fick nyss sms av pappa.. att en av våra får har fått 2 lamm  :)

haha <3

Dolly har fått 2 lamm :)

Tyvärr har jag ingen bil på henne och hennes lamm..

Pöss på er <3

 

Av anna - 29 mars 2011 15:34

Heii<3

Ehm.. på torsdag ska jag vara på praktikant grejsemojs..:/

Ehm.. ska bli kul..

Jag kommer vara på den där grejen torsdag och fredag..

ehm.. jaa..

Jag ska gå och ringa ett samtal nu..

alla få ha de gött <3

pöss <3

 

Av anna - 28 mars 2011 15:52

Heii<3

sorry att jag nte bloggade i helgen..

Har varit trött som FAN..

Och jag har sovit hur DÅLIGT SOM HELST..

Jag har typ precis komit hem..

ehm... de finns nte så mkt att säga..

men hoppas att alla ha de gött ;)

På lördag ska jag då träffa ELIN G på eftermidagen och ha super kul med henne, Mia och Eva ;) Vi ska ha tjej kväll typ ;)

WHIIIIIIIIIIIIIIIIII!

KUL :D

PÖSS <3

 

Av anna - 26 mars 2011 14:22

Heii.. <3

Sorry.. att jag nte blogga typ igår.. jag palla tyvärr nte igår.. va ganska trött...

Och ikväll ska jag te NollTreFem c;

Haha <3

Jag glömde kameran hos pappa.. :c

Så.. AJ AJ AJ på lilla Anna.. c;

hehe <3

Just nu lyssnar jag på musik.. och gör nte så värst mkt.. <3

Men nu ska jag gå och göra något.. c;

Jag vet nte vad.. c: <3

Pöss på er alla sötnosar!! <3 c':

  bjuder på bilden.. c;<3

Av anna - 23 mars 2011 11:08

heii<3

Idag är de studiedag :)

Så.. jag vet nte vad jag ska säga precis..

ehm.. jag tror att jag ska ut och talite bilder.. får se hur jag ska göra.. :) <3

Hoppas att alla ni har sett hur söta lam jag fick igår(a)<3

Pöss på er!<3

      ;) <3

Av anna - 22 mars 2011 21:29

heii<3

Som jag sa tidigare i dag har vi ju fått lam idag :)

Från en tacka(stavas)

Här kommer bilder:)





                         Ni alla ser de gråa lammet..?

Ja.. pappa fick hjälpa den lilla stackaren.. den värkade nte varra hur man skulle dia..(stavas)

Jag orkar tyvärr inte ta alla bilder.. de va ganska många jag tog..:)

heh..<3

Men där är iaf några söta bilder jag gillar <3

PÖSS& KRAM <3

Av anna - 22 mars 2011 20:16

HEII ^W^

Jag är fett glad :D

Haha..

Kanske för ett av våra fpr har fått lam.. ;)

Bilden kommer sen :) <3

Pöss på er <3

  Gammal bild ;)

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards