disciplin

Alla inlägg under maj 2011

Av anna - 31 maj 2011 20:48

Heii<3

Idag fyller min kompis år.

Hon blir 13 år :)

Men de va nte de jag skulle säga..

Men Jag grattade henne..

Haha :)

Men iaf.. just nu sitter jag och skriver lite..

Jag skriver just nu ner lite saker.. om något.. och det kanske blir någon sång av de.. eller en text.. <3

Hoppas de.

Kan kanske få hjälp av någon.. eller kan ju bara fråga min mamma annars <3

Skolan va okay :) som de andra vanliga dagarna..

hahahahha..

Det har varit JÄTTE varmt idag.

Ja.. minst 27 grader.. eller något..

Just nu sitter jag och lyssna på musik.

Puss och kram på er <33333333333§

 

Av anna - 30 maj 2011 17:31

Heii<3

Jag vaknade av ett sms vid 8.. ehm.. tja.. ehm jag trodde att vi var lediga idag...

MENFAN.. de va vi nte..

jag ringde te pappa.. och ja.. han kollade buss tiden och ringde sen.. jag slände på mej ett par kläder.. ehm.. ja.. sen innan jag skulle ta och äta min knäcke macka.. så ringde de.. o9ch då sa pappa att det gick en buss om 8 MIN..

- 8MIN.. DE KOMMER JAG FAN INTE HINNA?:O

joo.. jag han.. haha..

Men mina nicklar blev deränckt i smör på knäckemackan.. ehm.. och jag kom inte ut genom dörren.. så jag fick springa igenom hela JÄVLA huset.. ehm.. jaa.. de  gick ju bra ANNA...*T*

men så sprang jag ut i i hagen och stängde grinden och så kom fåren och hästen.. och jag sprang.. och ja.. de förljde efter mej te ja klättrade över.. och sen så sprang jag te busshållplatsen.. så kom min granne Nelly.

Och så pratade vi och så snacka vi på bussen också...<3

de va väll de som hände..

puss och kram <3

    

Av anna - 28 maj 2011 13:49

Heii<3

Just nu sitter jag är med bästa ELIN GRUBER <3

Haha..

Har spelat teater.. det gick bra..

Sen kommer vi väll hitta på något..

Men nu måste jag gå<3

Puss på er<333

   

Av anna - 27 maj 2011 09:42

Heii<3

Igår var jag på Harrys med Marri(Marianne.)

Vi hade trevligt. Åt 9 kycklingvingar... haha..:3

Sen när jag kom hem.. fick jag röja undan lite snabbt.. för Matilda och Sandra skulle sova hos mig.

Vi satt och kolla film te kavrt i tolv.  

Asså.. sen i morse veckte de mig 08.06.. 

Så jag kunde då inte somna om..-...-

men jaja..

Imon ska jag upp klockan 7.00 för jag ska vara i Norrekatspark kl 9.00 och spela teater 10-10.20

Hoppas att det kommer mkt folk.

Men nu kommer Sandra strax.

Puss puss.<3

 

Av anna - 26 maj 2011 11:11

Heii bloggen..

Ehm.. idag ska jag träffa min "mamma" asså.. min andra "mamma"..

Eller va man nu ska säga..

Ne.. men hon och jag har bott tsm i 7 år.. från när jag redan hade fyllt 4 år.. upp te jag blev 11 år..

Så vi träffas nte så ofta.. men idag ska jag in te stan vid halv 6.. ikväll och äta med henne.

Och ska ha lite kul med henne <3

Sist vi sågs var det när vi firade min "lilla syster" asså.. en hund..

hahah

Nja..

men asså.. Molly.. hunden asså... hon är som min lilla syster.. hahah <3

Molly är jobbig.. som en syster..

Haha.. <3

Fast jag ÄLSKAR henne endå <3

Och sist jag träffade Marianne.. så va det nog då vi firade Molly.. <3

Haha.. <3

Och då fick Molly mus tårta <3

hahahha <3

Mollyäter då jätte snabbt.. altså det tog ungifär en halv min.. hahaha <333333

det såg så kul ut. <3

Och vi satte tårtbiten på bordet.. och lilla Molly såg lite rädd ut.. att hon skulle få.. äta från matbordet.. som hon då inte bruka få..

Så.. tja.. det såg lite kul ut.. men vi satte talriken på golvet ist.. och då fatta hon.. och så vips så var den borta.. (asså tråtbiden)

Sen ikväll ska jag träffa Matilda och Sandra.. kusinerna.<3

Vi ska kolla film.<3

Och ha det kul.<3

Och innan jag ska träffa"mamma" asså marri(har kallat henne Marri sen jag var 4år.. och kunde nte säga Marianne då.. så då blir det Marri.) så ska jag ut med Matilda. och "leka" nee.. men ska dra te GB med henne.<3

Ska bli as kul<3

Och med GB menar jag Galgberget.

Ska bli kuligt.<3

Oc just nu sitter jag och lyssna på musik,sitter vi Facebook och då bloggen.<3

Och jag ska snart träffa Matilda.<3

Och nu måste jag tyvärr gå.. <3

Puss på er alla <3

    Lite gamla bilder jag och kompisen Elin Gruber tog får någon eller några månadersedan. <3  

Av anna - 15 maj 2011 18:52

Heii<3

i natt kom jag hem halv 2..och gick och la mig kl 2.

Och sov te kl 2..

Fick bara 7 timmars sömn..dåligt..

jag har typ inte kunnat sova på hela dagen..

Men jag kommer nog vara utslagen i mon i skolan.. för jag stiger upp kl 7.. hos pappa.. och ska dra te mamma.. och hon är då inte hemma.. så jag får klara mig själv med frukost och de..

jaja..

slut pratat..

Nu ska jag gå och äta.

puss på er<33333333333333333333

Av anna - 12 maj 2011 20:13

Heii<3

Sorry att jag nte har bloggat..

Men de har varit mkt skola..

Men jag har ju skadat min fot.. och idag på idrotten.. fick jag ta av mina skor.. för fick för ont.. och fick köra fotboll barfota.. ;)

de kan man också om man har JÄVLIGT ont.. ;)

Känner att jag gjorde stora framsteg att jag gjorde illa foten mera.. på grund av de.. :)

Men iaf.. jag ska hoppa över idrotten imon.

Imon ska jag också te tandläkaren..:S

FAN.. vill nte!!

Men men.. man måste ju..

Vet nte vad jag ska säga mera..

hehe..

Men vi ses<3333333333

puss puss<333333333333333333333333333

 

8/5

Av anna - 8 maj 2011 15:54

Heii<3

Igår va jag med Elin <3

Hade kul med henne

Vi gick te min kusin Johanna och åt kladdkaka <3

de va gött somfan <3

ehehe<3

Idag har jag inte gjort soo värst mkt..

Jag är ganska trött.. fast jag vaknade halv 10 idag../:

heheh.. emm.. soo kan en dag också börja..

hahhah..
Jag ska dra te Harplinge skolan på tisdag kväll för att kolla på när Elins klass har någon rymd grej.. :)

soo de blir trevligt :)

Förutom att de är 50 kr inträdde..:/

Ush.. fy.. för dyrt.. men de är ju faktist värt att kolla på de. Tycker ju jag.. Men jag tycker endå att det är dyrt...

Men nu ska jag nog ta och gå ut lite..

Puss på er <3

 

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards