disciplin

Alla inlägg under december 2011

Av anna - 27 december 2011 18:37

heii alla.

Har varit lite för trött för att blogga dem 2 senaste dagarna.. hah..

Snart är det nyårsafton..:) Är ni taggade? :)

Jag är lite taggad..:)

Puss vi ses.. är jätte trött..:S <33

kram på er!!<33

sommar bild..:)<333  

Av anna - 25 december 2011 09:52

heii!!

förlåt för att jag nte har bloggat dem senaste två dagarna.. jag har haft lite annat att göra.. Det har varit jul.. och mycket att fixa..

I fredags va jag hos min pappa och firade lill-jul. 

Och då fick jag en NikonD60.. som både min mamma,min pappa,min bror,min brors flickvän och min pappas sambos pappa va med på!!!!

Blev så JÄVLA GLAD!! och tja.. har redan tagit 120 bilder på två dagar.. hahahah C:

ni ska få bilderna sen!!

Puss och kram!!

Av anna - 23 december 2011 10:19

Helow alla!!

Idag är det bara en dag kvar te JULAFTON!!

Idag ska man då åka först och hälsa på mina bröder..(halv bröder), sen halv 5 kommer min pappa. Och då åker jag, Jonatan och Marie(hans tjej) hem till min pappa, och firar lill-julafton. Och imon åker man då tillbaka till mamma och fira jul hos henne!

Bara så alla typ vet.. har jag gjort så här vart annat år sedan jag va 2 år..

Jag hoppas ochså att alla har fått en bra start på sitt jullov. För det har jag fått ;)

Så, tja.. nu ska jag ner och äta lite frukost.. sen blir det att ta kontakt med mina halv bröders mamma. Och se vilken tid jag ska komma till dem!

Ni ska få se bilder imon på vad jag fick av min pappa ikväll!

Puss och kram har de gött alla! Och en riktigt GOD JUL TILL ER ALLA!!  

En bild jag hittade precis.. tänkte att de passar ju bra efter som att det är jul imon! ;)    

Av anna - 22 december 2011 12:47

Heii!!

Ja, som ni vet.. har jag ju haft ett "långt" uppehåll i bloggen! Och att jag skulle börja blogga framåt jul ist.

Och nu är de ju bara 2 dagar kvar till julafotn.

Så nu tänkte jag sätta igång att börja blogga igen!! :D

Igår fick man då jullov! Fett skönt! :D

Och imon bär det av till min pappa, och då blir det "lill-julafon."

På lördag kommer man till mamma då, och då blir det att fira jul hos henne!!

Puss vi hörs imon!! :)

        

Har shorts under linnet.
           

Hittade två sommarbilder!! :)

Av anna - 6 december 2011 19:57

hej alla..

Jag gör nu en lång bloggpaus..

börja blogga lite närmare julafton!

puss och kram<3333

 

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards