disciplin

Alla inlägg under januari 2011

Av anna - 31 januari 2011 19:16

Heii!!

Nu har jag besämt mej för att nu ska alla ni där ute tipsa mej om "emo" musik,smink,kläder,smak och affärer.... mm..

Jag svarar på era frågor!!!<33

Och nu vill jag ha allas tips på affärer,smak,kläder,smink.. mm..

Jag har redan 3 tips på affärer..

Och nu vill jag ha alla era tips på vad man kan ha för smink.. och sådant!

Såå tipsa på nu!!!

Puss puss <33

  





SNÄLLA TIPSA MEJ SOM FAN NU!!!<333 :D    

Av anna - 31 januari 2011 17:48

Heii!!

i morse gick jag upp kl 7!!

För jag tuperade håret..

-.-'

Tog fan 1 timme!!

Puss vi ses <3  

Av anna - 30 januari 2011 17:04

Heii..

Sorry.. för att jag nte har bloggat på ett tag..

Idag har jag varit med BÄSTA MOA:D

Vi har tagit kort och ätit KAKA!!!

Nu lyssnar vi på Stamp on the ground:D

och nu byte den till Kokoboom smurf smurf HAHAH :D

Och nu ska jag lägga in bilderna vi tog :D <3

Fotograf - Moas Mamma

Modell - Moa & Anna

   

Fotograf - Moa

Modell - Annas fot & bil

   Fotograf - Moa

Modell - Anna

   Fotograf - Moa

Modell - Anna

    Fotograf - Moa

Modell - Anna

   Fotograf - Moa
Modell - Anna 

Fotograf - Moa

Modell - Snö 

Fotograf - Moa

Modell -  Anna     Fotograf - Moa
Modell - Anna 

Fotograf - Moa
Modell - Anna  

Fotograf - Moa

Modell - Anna  

Fotograf - Moa

Modell - Anna  

Fotograf - Moa

Modell - Anna

 

Fotograf - Moa
Modell - Anna 

Fotograf - Moa 
Modell - Anna   Fotograf - Moa
Modell - Anna 

Fotograf - Moa

Modell - Anna   Fotograf - Moa 
Modell - Anna 

Fotograf - Moa

Modell - Anna 

Fotograf - Moa

Modell - Anna 


 

Fotograf - Moa

Modell - Anna 

Fotograf - Moa

Modell - Anna  

Fotograf - Moa

Modell - Anna



INGEN REDIGERING  

;)

Av anna - 19 januari 2011 20:46





Jag fyller år i mon :D

OCH JAG ÄR TYP HYPER AKTIVERAD.. för jag kan inte fatta att jag fyller 13 i mon :D <3

Detta vidio kipp och några andra.. palla itne ladda upp de andra..

Detta lär de som inte är såååååå.. bra på att tupera... <3

Gilla gilla <33

Av anna - 18 januari 2011 20:19

FÖRLÅT!

Jag har varit jätte trött... och inte orkat blogga..

FÖRLÅT!!

Men iaf.. om 2 dagar blir jag 13 år :D

Puss puss <3


Av anna - 7 januari 2011 11:02

Heii..

Tja.. det är 13 dagar kvar tills jag blir 13 år..

haha..:S

Men iaf.. jag vet inte vad jag önskar mej..

Jag kan göra en liten lista..

1. Systemkamra

2.pengar

3.HM kort

4. vet inte..

5. vet nte..

tja.. jag VET INTE!!:'C :'C

PÖSS VI SES:'C<3


Av anna - 7 januari 2011 10:56

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!

Jag är sååååå såååå ledsen att jag inte har bloggat..

Jag har vart trött och har hänt ganska mkt..

Jag är skit skit ldsen för detta!!

Men iaf.. igår var jag med Matilda och Sandra.. Vi var ute och lekte i snön :D

Sen var de tvungna att dra... :'C

Men då giick jag in och drack varm choklad..C:

Sen ringde Matilda.. Hon vill vara med mej.. och hon sa att vi skulle ses i dag ist<3

Men vi ska itne ses förän typ kl 17.00 (5 på eftermiddagen..)

Jag ahr tråkigt..

vi ses <3

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards