disciplin

Alla inlägg under januari 2012

Av anna - 26 januari 2012 19:38

heii..

Förlåt om jag nte har bloggat på as LÄNGE..:/

Men har nte pallat.. har varit mycket med familjen och så..

Mer behövs inte veta..

Jag har jaft mycket att gör i skolan och sådant.. och tja.. vad ska man säga../:

Men iaf.. nu sitter jag här med datorn och snacka på skype med 2 kompisar :D
jaa.. vad ska man säga.. hahah

Puss och kram vi ses!! :* <3333333

   

Bilden togs på julafton när jag va ute med min pappa,min bror, min brors tjej och hunden Milly! :D <3

Av anna - 12 januari 2012 18:26

Heii sötnosar!! :D <3

Idag varre skola, och dagen gick hyvsatt fort.

Just nu sitter jag vid tv:n och pratar på skype med Elin Gruber och ha de lite trevligt! ;)

Imon kväll blir det att gå på resturang med storebror Jonatan och hans tjej Marie!! :D
Eftersom att dem nte är här på min föddelsedag.. så firara dem mig imon!! :D
Då ska vi på någon mysig resturang i stan bara jag,storebror och Marie!! :D

Ska ta kort imon så ni får se!! <3

puss och kram!!!!!<333

   

Av anna - 11 januari 2012 21:24

Hej!! :)

Sorry om jag nte blogga igår.. men då skulle Moa sova över.. och då gjore vi andra saker..

Idag kom underbara storebror Jonatan och hans tjej Marie hem!! :D

Dem kom kl 15.00 idag, och det blev en bra eftermiddag med dem!

Det blir att hoppa i säng snart..:/

Och kämpa sig upp imon vid halv 7..:/

jaja.., det blir ju att gå te mamma efter skolan och träffa Jonte och Marie igen!! :D

Puss och kram!! <333333333333

 

Hittade två bilder från i sommras på min lilla bebis! ;) <3


Av anna - 9 januari 2012 21:45

Halow igen;) <333333

Idag va jag i stan med underbara kusin Matilda ;)

Ni ska få se vad jag köpte;)

Puss och kram <33333333

Kjol- H&M



BH-H&M


Mössa-Kappahl


Höronhängen-Kappahl

Maskara/Kajal-Kicks



Väska-Lilla Berlin       

Av anna - 9 januari 2012 20:43

Tjoho alla!!<3

Förlåt om jag nte har bloggat på ett tag..men det har kommit saker emellan..som har gjort att jag inte har orkat blogga..:/

Jag vill säga en gordfortsättning på det nya året.. Jag vet att det är typ "lite" sent men skit samma..;)

Ni ska få se lite bilder från nyår, firade med underbara Moa hos mina kusiner. :)

Det kommer ett till inlägg efter detta om vad jag gjorde idag! :)

Puss och kram :D <3

   



     


där får ni 2 bilder :) <3

puss

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards