disciplin

Alla inlägg under juli 2011

Av anna - 30 juli 2011 11:39

heii..

Asså.. förlåt om jag nte bloggade igår..:/

I torsdag kom jag hem från Unnaryd.. och jag va jtte trött.. och vi satt uppe te lite

efter 12 i torsdags kväll.. soo jag va jätte trött igår.. so de va drf jag nte bloggade igår..

Jag tog bilder på mig och min kompis Jannie. Tyvärr kan jag inte lägga ut bilderna än.. för jag har min överladningsslad hos min pappa..

soo kan nte ladda över bilderna..:/

Men på tisdag kommer min kompis Ellen te mej :D

Och hon ska vara hos mig te fredag :D

Och vi ska ha fett kul :D

Puss vi ses alla söta

  

ganska gammal bild..

Av anna - 26 juli 2011 21:41

heii kära bloggen..

ehm.. imon ska jag te Unnaryd.. och kommer inte hem förän på torsdag kväll.. så de kommer inte bli något bloggande på 2 dagar..:/

Vi ses

 

Av anna - 25 juli 2011 12:05

heii..

sorry för att jag nte har bloggat på ett tag..:/

men jag har haft lite annat att göra.. för har ju en liten bäbis nu..eller en hund valp..

Och då måste man ta handom den..Jag vet att jag kunde haft tid med att blogga lite..

Men jag har varit för trött för de..

Puss vi ses

 

Av anna - 20 juli 2011 19:14

heii alla

Idag har nte gjort så mkt.. typ halv sovit..:/

Och tyvärr blirre nte något långt inlägg...

Busar med Milly.. och harre kul.

Puss ses

 

Av anna - 19 juli 2011 12:03

heii

Det blir mkt bus med den lilla söta voven

bilder från bilresan hem kommer nu.

   

Här är min lilla sötnos

Puss puss

Av anna - 18 juli 2011 22:12

heii alla

Jag är för trött för att göra ett långt inlägg..

Tänkte bara säga att nu har jag fått hem min lilla valp.

Puss på er

Av anna - 17 juli 2011 10:55

heii alla

Imon kommer en liten bäbis te mig :)

De är lilla Milly!!

Imon ska jag också träffa Marianne.

Vi ska ta och fika och de lite mysigt innan hon kör hem meeej te mamma och pappa ska hämta mej.

Jag ska ta bilder på både Molly.Marianne och Milly

Milly har växt och imon kväll äventuelt ska ni få se bilderna!!

Puss vi ses

     

Bilderna är ganska gammla.. 

Av anna - 16 juli 2011 16:01

Heii alla

Jag och min kompis Molly har gjort en blogg tillsammans.

Men bara för de.. kommer jag inte att sltua blogga på denna. Jag kommer blogga varje dag på denna också.

kolla gjärna in den bloggen också. Och skriv om vilken idol du villa tt jag och Molly ska skriva om.

Puss på er

   Molly och jag

Presentation


Heii.
Jag är en tjej på 13år. Jag gillar att vara med vänner,lyssna på musik,ta kort och rida lite då och då

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards